Anuncis

dissabte, 19 de març del 2011

TMB #6 - Arpette - Mont Blanc

Divendres 10 de Setembre de 2010

Avui ens tornem a llevar a les 06:30, agafem energies amb un bon esmorzar i a les 8:00 ens posem en marxa.

Comencem a caminar cap a la mítica Fenêtre d'Arpette. La pujada és llarga però preciosa i avui si que tenim bon temps de debò.  Al cap d'una estona de començar a caminar el Manel es queixa que li fa mal el turmell i fa una aturada per revisar-ne l’embenat, no res greu i continuem. En arribar a dalt de la Fenêtre d'Arpette hi ha unes vistes magnífiques a banda i banda del coll. Aquí dalt ens tornem a trobar amb els navarresos i continuem la baixada tots junts. El camí transcorre sempre a prop del glacier du Trient, espectacular! Al cap de dues hores arribem al final de la baixada i fem una aturada per dinar a prop del riu (formatge, pernil dolç, pa, tomàquet una mica de fruita i cafè).

Seguim la marxa i sortim del Xalet des Glaciers per un camí fàcil fins al poble de Trient. Busquem el Relais du Montblanc i anem a instal·lar-nos-hi. Resulta ser un lloc molt acollidor. L'Eva i la Paquita se’n van a visitar les 4 cases del poble, l’església -a resar un pare nostre jejeje...-.

Comença a refrescar i se’n tornen cap al relais, quan arriben fem una partida al domino i l'Eva es connecta a Internet, que es gratis i això és d’agrair.

A les 19:00, com cada dia, toca diana per sopar i avui tornem a repetir. El menú del dia és:  Fondue de formatge amb tomàquet i patates mini bullides esta força bo.

Desprès de sopar i fer una mica de sobretaula es fa tard i toca anar a dormir!

La Fenêtre d'Arpette

Glacier du Trient

Fotos del dia:

Fes click a la presentació per veure més gran