Anuncis

dissabte, 19 de març del 2011

TMB #8 - la Boerne - Chamonix

Diumenge 12 de Setembre de 2010

Ens llevem vers les 05.45, avui és l'últim dia de caminada i l'etapa és una mica llarga. A les 06:30 prenem un bon esmorzar i comencem l'última etapa del Tour del Mont Blanc.

Tenim un bon desnivell per pujar, però el camí es fàcil i al cap d'una hora i quart arribem a l'Aiguillette d'Argentière, lloc per practicar l'escalada, i a partir d’aquí comença un accés prou divertit: un pas de via ferrada, tipus xemeneia amb unes escales clavades a una roca vertical i cap amunt fent front els pròxims trams d'escales. La Paquita i l'Eva s'agafaven com pops a les barres de les escales. Si és té una mica de vertigen val mes no mirar cap avall, ja que fa una mica d'impressió.
Afegeix la llegenda

Al cap d'una hora de magnifica pujada arribem a una fita de pedres amb una vista espectacular del Mont Blanc, la Mer de Glace, i voltants. A partir d’aquí agafem el camí direcció cap el LLac Blanc, al qual arribem al cap d'uns quaranta minuts, on fem una aturada. Com no la Paquita es posa el bikini i es capbussa al Llac Blanc, causant l'admiració de tots els excursionistes que hi havia per allí, tots fent-li fotos i al sortir un fort aplaudiment, l’aigua estava ben freda.

La Paquita fent de les seves
Després de la capbussada li va entrar ganeta i vam entrar al refugi i ens vam cruspir un bon esmorzar composat amb 3 ous ferrats i de postres tarta de mirtilles tot regat amb un got de vi i cafè.

Després de l'aturada d'unes dues hores, ja que l'indret s'ho mereix, és magnífic per admirar el meravellós paisatge del massís del Mont Blanc, continuem la marxa vers Chamonix. Agafem el camí que porta a L'Index, a on arriba un telecadira i d’aquí cap a Chamonix per un camí que ens porta fins a un petit refugi anomenat Chalet la Floria tot guarnit de flors.

Arribem a Chamonix a buscar un Hotel per passar la nit i després agafar el bus per anar a Les Houches a recuperar el vehicle.

Fent un brindis per el final feliç

Fotos del dia:

Fes click a la presentació per veure més gran