Anuncis

dissabte, 19 de març del 2011

TMB #3 - Mottets - Bertone

Dimarts 6 de Setembre de 2010

06:45, hora de llevar-se! El dia sembla que està fosc, mirem per la finestra i plou a bots i barrals. Avui toca jornada passada per aigua.

Desprès d'esmorzar reprenem la ruta i comencem amb la pujada al Col de la Seigne. El camí es bo i llarg. La pluja s'ha suavitzat una mica però no ha parat. El paisatge és espectacular, amb bones vistes a l'Aiguille des Glaciers. Un cop arribem al Col de la Seigne està tot emboirat i no podem gaudir de les vistes. La baixada és plena de fang gràcies a les precipitacions que cauen. Durant la baixada ens trobem a un grup de ciclistes austríacs que fan la volta a l'inrevés de nosaltres.

Al cap de sis hores de caminar arribem al refugi Maison Vielle, situat a una hora i mitja de Courmayeur. Entrem cap a dins i tenen una estufa funcionant a tot drap, així que ho aprofitem per deixar eixugar la roba mullada i mentre s'eixuga fem un bon dinar italià.

En aquest refugi hem conegut una parella de joves que venen de Whistler, Canadà i són amics de la Dolors, una amiga nostra d'Andorra! Què petit que és el mon!

Al cap d'una estona entren els tres nois navarresos que vam conèixer al refugi de Mottets, dinen i mentrestant el propietari del refugi s'ofereix a baixar-nos a Courmayeur per un mòdic preu de 60 €. Som set i ens surt a compte estalviar-nos l'hora i mitja de camí ple de fang i aigua, així que baixem amb ell i ens deixa al principi del camí de pujada al refugi Bertone. Per avui ja només ens queda una horeta de caminada!

Un cop al refugi toca passar per les dutxes i posar la roba a eixugar. Per relaxar-se que millor que una bona i fresca cervesa!

Sopem amb els navarresos i quan arriba l'hora de dormir encara esta plovent.

Vista desde el Llac Combal
Refugi Maison Vieille

Fotos del dia:

Fes click a la presentació per veure més gran